بهترین مشاور کنکور شیراز

بهترین مشاور کنکور سراسری در شیراز

مشاوره کنکور شیراز | استاد خادمی بهترین و با تجربه ترین مشاور تحصیلی بر اساس نتایج کنکور سراسری و نظرات دبیران برتر کنکور در شیراز | با تیم تخصصی مشاوره تحصیلی و بهترین مشاور کنکور دپارتمان کنکورینو در شیراز بیشتر آشنا شوید

مشاور کنکور شیراز
 
 
مرکز مشاوره تحصیلی کنکورینو

 

مشاوره حضوری/ تلفنی/ آنلاین در شیراز

 

(با استاد خادمی)

 

تماس تلفنی هرروز
 9 الی 13 و 16 الی 20
ارسال پیام 24 ساعته در اپلیکشن واتساپ / تلگرام / sms

 

شماره تماس: 

09129345074

  09301184031   

 

مشاوره تحصیلی و کنکور سراسری در شیراز، بصورت حضوری و آنلاین انجام می شود.

بهترین مشاور کنکور شیراز

بهترین مشاور کنکور در شیراز چه کسی است؟ یک مشاور کنکور خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ بهترین مشاور کنکور در شیراز چه وظایفی دارد؟ آیا استفاده از  مشاور تحصیلی برای موفقیت در کنکور ضروری است؟ مشاور کنکور حرفه ای در شیراز چه ویژگی هایی دارد؟ در شیراز چه کسی مشاور کنکور مجرب و چرفه ای است؟ اینها بخشی از سوالات و دغدغه های تحصیلی دانش آموزان و خانواده ها در شیراز است. هر سال با شروع تعطیلات تابستان و مهم ترین دوره آماده سازی برای موفقیت در کنکور سراسری یکی از دغدغه های دانش آموزان و خانواده ها انتخاب بهترین مشاور تحصیلی در شیراز است. اما سوال مهم در اینجا این است که چرا برای موفقیت در کنکور به مشاور تحصیلی خوب نیاز داریم؟

برای پاسخ به این سوال باید کنکور سراسری و مسیر موفقیت در آنرا به خوبی بشناسیم.

مسیر موفقیت در کنکور سراسری بسیار سخت، پیچیده و پر فراز و نشیب است. در این مسیر دانش آموزان و داوطلبان با مشکلات، ابهامات و سوالات بسیاری مواجهه خواهند شد. بسیاری از داوطلبان کنکور در این مسیر با مشکلات روحی مواجهه خواهند شد. از طرفی برای موفقیت در کنکور سراسری و کسب رتبه عالی هر داوطلب باید مهارت های موفقیت در کنکور سراسری  را کسب کند. مهارت هایی مانند توانایی حل مسئله، روش ویزه مطالعه، مدیریت زمان و انگیزه، مدیریت استرس و اظطراب و بسیاری دیگر. همه این عوامل لزوم وجود مشاور تحصیلی آکادمیک و باتجربه را به خوبی روشن می کند.

بهترین مشاور کنکور در شیراز چه ویژگی هایی دارد؟

اگر نگاهی به موسسات و آموزشگاه ها بیندازیم با انبوهی از مشاوران تحصیلی و کنکور روبرو خواهیم شد. اما سوالی که شاید برای شما هم بوجود آمده باشد این است که بهترین مشاور کنکور چه ویژگی هایی دارد؟ 

مشاوران تحصیلی و کنکور را می توان به دو دسته تقسیم کرد. گروه اول مشاورانی هستند که رتبه برتر کنکور سراسری بوده اند و یا در سال های گذشته رتبه مناسبی در کنکور سراسری کسب کرده اند. و دسته دوم مشاوران تحصیلی که بطور آکادمیک از رشته مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی درسی فارغ اتحصیل شده اند. هر کدام از این دو دسته نقاط مثبت و منفی خود را دارند. که مانع از این شده است که بهترین مشاور کنکور سراسری باشند.

مشاوران تحصیلی که رتبه برتر کنکور سراسری بوده اند خود مسیر کنکور سراسری را پیموده اند و احساس نزدیکی و قرابت بیشتری با داوطلبان خواهند داشت. و چون بر مباحث درسی تسلط نسبی دارند می توانند تا حدودی در یادگیری دروس به دانش آموزان کمک کنند. اما مشاوران تحصیلی آکادمیک در مهارت های فردی تخصص دارند.

و می تواننند روش های مطالعه و برنامه ریزی که بطور آکادمیک آموخته اند به دانش آموزان بیاموزند. این گروه از مشاوران کنکور چون بر مباحث درسی تسلط ندارند و البته تجربه ای در زمینه کنکور سراسری ندارند نمی توانند کمک ویژه ای به داوطلبان کنند.

انواع مشاور تحصیلی

مشاوران تحصیلی که رتبه برتر کنکور بوده اند اگرچه درک بهتری از شرایط دانش آموزان دارند و احساس قرابت بیشتری دارند. اما نمی توانند مشاور تحصیلی مناسبی باشد. زیرا این گروه از مشاوران نمی توانند برای سوالات و ابهامات داوطلبان پاسخ خای علمی و قابل اعتمادی ارايه کنند. راهکارهای مشاوره تحصیلی این مشاوران بیشتر بر اساس تجربه های شخصی است که برای خودشان موثر بوده است. ما می دانیم نمی توان برای  هر دانش آموز یک نسخه برای موفقیت در کنکور سراسری ارايه کرد. بنابراین نمیتوان به این گروه از مشاوران تحصیلی برای موفقیت در کنکور سراسری اعتماد کامل کرد.

قبل از اینکه بخواهیم بهترین مشاور کنکور را انتخاب کنیم، باید ویژگی های بهترین مشاور کنکور در شیراز را بدانیم. در ادامه به مهم ترین ویژگی های مشاور کنکور خوب را توضیح می دهیم:

ویژگی های مهم مشاور تحصیلی

وظایف بهترین مشاور کنکور در شیراز چیست؟

یکی از موضوعاتی که هنگام انتخاب بهترین مشاور کنکور در شیراز باید به آن دقت کنید، وظایف مشاور تحصیلی خوب است. ابتدا باید بدانید یک مشاور تحصیلی خوب چه وظایفی بر عهده دارد. مهم ترین وظیفه یک مشاور تحصیلی خوب باید این باشد که در نهایت داوطلبان کنکور به اهداف تحصیلی خود برسند. در واقع یک مشاور کنکور خوب باید تمام ابزارها و روش هایی که برای موفقیت دانش آموزان در کنکور سراسری لازم است را در اختیار او قرار دهد.

بهترین مشاور کنکور شیراز

یک مشاور تحصیلی و کنکور خوب وظایف متعددی دارد. وظایفی از قبیل آموزش روش های مطالعه مخصوص هر درس، برنامه ریزی درسی، آموزش مهارت های لازم برای موفقیت در کنکور سراسری مانند مهارت حل مسئله، مهارت آزمون دادن و بسیاری دیگر. نظم و تعهد کاری از جمله مهم ترین وظایف هر مشاور تحصیلی و نیز بهترین مشاور کنکور در شیراز است. تعهد در قبال همه دانش آموزان، مخصوصا دانش اموزانی که نسبت به وضعیت تحصیلی خود بی تفاوت هستند. در ادامه  برخی از مهم ترین وظایف یک مشاور تحصیلی خوب را توضیح خواهیم داد.

مشاور کنکور شیراز: ۱- برنامه ریزی درسی

بسیاری از مشاوران تحصیلی و دانش آموزان تصور می کنند برنامه ریزی  به معنای پر کردن یک جدول هفتگی ساده است. اما برنامه ریزی درسی علمی اصولی دارد که یک مشاور کنکور خوب و آموزش دیده در شیراز باید از آنها آگاه باشد. برنامه ریزی اگر بر اساس نقاط ضعف و قوت داوطلبان طراحی بشود باعث جهش درسی و کسب رتبه عالی در کنکور خواهد شد.

مشاور کنکور شیراز: ۲- روش مطالعه ویژه هر درس

برای موفقیت و کسب رتبه عالی در کنکور سراسری نمی توان به روش های مطالعه عمولی که در امتحانات مدرسه استفاده می کنید، اکتفا کنید. برای پاسخ دادن به سوالات کنکور سراسری در مدت زمانی محدود، باید  روش های مطالعه ویژه و خاصی را بلد باشید. بهترین مشاور کنکور در شیراز کسی است که برای هر درس در کنکور سراسری روشی خاص و ویژه ارائه دهد.

مشاور کنکور شیراز: ۳- پیگیری و نظارت ویژه

یکی از مهم ترین ویژگی های هر مشاور تحصیلی خوب و کارآمد در شیراز پیگیری و پایش داوطلبان است. مشاور کنکور خوب نباید اینکار را به عهده فرد دیگری بگذارد. برخی از مشاوران تحصیلی در شیراز این وظیفه را بر عهده افرادی که تجربه و مهارت کافی ندارند می گذارند. مشاور تحصیلی خود باید اینکار را انجام دهد و به ابهامات و سوالات داوطلبان نیز پاسخ دهد.

بهترین مشاور کنکور شیراز
مشاور کنکور شیراز: ۴- آموزش تست زنی حرفه ای

در سالهای اخیر شاهد رقابت بسیار شدید در گروه های آزمایشی مختلف در کنکور سراسری بوده ایم. موفقیت و کسب رتبه عالی در کنکور سراسری کار پیچیده ای است. و باید برای آن مهارت های لازم را آموخت. مهارت هایی مانند روش های تست زنی حرفه ای. مدت محدود کنکور سراسری به داوطلبان اجازه نمی دهد برای پاسخگویی به سوالات کنکور بیش از حد زمان بگذارند. همه چیز در کنکور سراسری زمان است. و هرکس روشی داشته باشد که بتواند در زمان صرفه جویی کند قطعا بهترین نتیجه را خواهد گرفت.

مشاور کنکور شیراز: ۵- مشاوره آنلاین و ارتباط مداوم

ارتباط مداوم و پیوسته مشاور کنکور با داوطلبان یکی دیگر از ویژگی های بهترین مشاور کنکور در شیراز است. مشاور تحصیلی باید بطور پیوسته با دانش اموزان در تماس باشد. و نباید تماس با داوطلبان را به جلسات هفتگی محدود کرد. در طی اجرای برنامه درسی مشکلات درسی و روحی زیادی برای داوطلبان بوجود خواهد آمد. که اگر با مشاور تحصیلی تماس نداشته باشند ممکن است مانع از اجرای برنامه درسی شود.

مشاور کنکور شیراز: ۶- تشخیص ایده طراحان کنکور

کشف ایده طراحان تفاوت اساسی بین مشاور تحصیلی معمولی و ایده آل است. مشاور تحصیلی ایده آل باید بر مباحث کتاب های درسی و نیز سوالات ادوار اخیر کنکور سراسری تسلط داشته باشد. مشاور تحصیلی باید مانند یک رتبه برتر بتواند سوالات کنکور سراسری را تحلیل کرده. و ایده احتمالی طراحان کنکور را تشخیص دهد. نباید مشاوره تحصیلی و کنکور رابا پر کردن یک جدول برنامه ریزی هفتگی اشتباه گرفت. مشاوره تحصیلی و کنکور ظرائف و پیچیدگی های خاصی دارد. که اگر مشاور تخصیلی اگاهی نسبت به آنها نداشته باشد می تواند آسیب های متفاوتی وارد کند.

بهترین مشاور کنکور شیراز چه کسی است؟

بهترین مشاور کنکور شیراز

در بالا به ویژگی ها و وظایف بهترین مشاور کنکور در شیراز پرداختیم. و الان قصد داریم به یکی از مهم ترین دغدغه های خانواده ها و داوطلبان در شیراز پاسخ دهیم. بهترین مشاور کنکور در شیراز چه کسی است؟ قطعا با توجه به توضیحات، بهترین مشاور کنکور در شیراز باید تمام ویژگی های فوق را داشته باشد. و علاوه بر آن تجربه  زیاد در زمینه کنکور سراسری نیز در انتخاب مشاور تحصیلی موثر است.

 با توجه به تجربه، روزمه کاری و نظرات دانش آموزان و دبیران بهترین مشاور کنکور در شیراز استاد خادمی است. استاد خادمی در روانشناسی آموزشی(+) تخصص دارد. و بیش از ۱۲ سال در زمینه مشاوره تحصیلی و کنکور سراسری در شیراز و تهران فعالیت دارد. استاد خادمی را می توان رتبه ساز ترین مشاور کنکور در شیراز دانست. زیرا بیش ترین تعداد رتبه برتر های شیراز از شاگردان او بوده اند. نظم ، تعهد کاری ، توجه و ارتباط پیوسته و مداوم با دانش آموزان از جمله دلایل موفقیت دانش آموزان او در کنکور سراسری است. یکی از مهم ترین ویژگی های استاد خادمی در کنار تخصص آکادمیک در زمینه مشاوره تحصیلی و روانشناسی، تسلط بر مباحث و کتاب های درسی در حد یک رتبه برتر کنکور است. در ادامه به برخی از ویژگی های مشاوره تحصیلی استاد خادمی خواهیم پرداخت.

روش های ویژه مطالعه و یادگیری سریع

سوالات کنکور چند سال اخیر این موضوع را به خوبی روشن کرد که کسب رتبه عالی در کنکور سراسری با روش های معمولی و ساده امکان پذیر نیست. بهترین مشاور کنکور در شیراز کسی است که بتواند برای هر درس و هر دانش آموز روش مطالعه و یادگیری مخصوص او را ارائه کند.

برنامه ریزی درسی بر اساس اصول یادگیری بلوم

برنامه ریزی درسی با پر کردن جدول هفتگی تفاوت دارد. و برنامه ریزی یک روش و راهکار برای افزایش یادگیری و بالا بردن توانایی حافظه است. برنامه ریزی علمی می تواند توانایی حل مسئله و نیز توان تحلیلی ذهن را افزایش دهد. برنامه ریزی باید بر اساس اصول یادگیری ذهن باشد و برنامه ریزی علمی یکی از ویژگی های مشاوره تحصیلی استاد خادمی است.

کشف ایده طراحان کنکور سراسری

بهترین مشاور کنکور در شیراز باید توانایی تحلیل و پایش روند های حاکم بر کنکور سراسری را داشته باشد. مشاور تحصیلی خوب برای اینکه بتواند ایده طراحان را تشخیص دهد باید بر مباحث کتاب های درسی در حد یک رتبه برتر مسلط باشد. تشخیص و ایده های طراحان کنکور می تواند باعث شود داوطلبان انرژی و تمرکز خود را بر مباحث پر بازده معطوف کنند. و در نتیجه رتبه عالی در کنکور کسب کنند.

بهترین مشاور کنکور شیراز
مشاوره آنلاین و ارتباط پیوسته با دانش آموز

حتما برای شما نیز اتفاق افتاده باشد که هنگام مطالعه سوالات و ابهامات بسیاری در ذهن خود احساس کنید. برای یک دانش آموز ۱۸ و یا ۱۹ ساله که مسیر سخت موفقیت در کنور سراسری را شروع کرده است نیاز به وجود یک همراه بشدت احساس می شود. ارتباط پیوسته مشاور کنکور با داوطلبان باعث افزایش انگیزه و نیز روحیه داوطلبان خواهد شد.

تسلط کامل بر مباحث درسی

یک لحظه مربی آموزش رانندگی را تصور کنید که خود رانندگی بلد نیست! تناقض بزرگی است. چطور یک مشاور تحصیلی می خواهد شما را برای موفقیت در کنکور آماده کند در حالی که خود هیچ آگاهی نسبت به دروس ندارد. چطور می توان به راهنمایی های این مشاور تحصیلی اعتماد کرد. یک ویژگی مهم استاد خادمی به عنوان بهترین مشاور کنکور در شیراز تسلط عالی بر مباحث و کتاب های درسی است.

پیگیری مداوم و نظارت پیوسته

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که هنگام اجرای برنامه درسی دلسرد و ناامید شده باشد. و بعد از چند روز با بی حوصلگی برنامه درسی خود را ادامه دهید. این حالات برای همه دانش آموزان پیش می آید. نظارت نداوم و پیوسته مشاور تحصیلی باعث جلوگیری از این حالات خواهد شد. و البته مشاور تحصیلی می تواند با جملات خود میزان انرژی و انگیزه داوطلبان را افزایش دهد.

تسلط و تحلیل سوالات کنکور ادوار اخیر

بهترین مشاور کنکور در شیراز باید توانایی تحلیل سوالات کنکور سراسری را داشته باشد. برای اینکه یک مشاور تحصیلی بتواند سوالات کنکور سراسری را تحلیل کند باید بر مباحث درسی تسلط ویژه ای داشته باشد. البته باید از روش های تحلیل و آماری نیز بتواند استفاده کند. استاد خادمی و دستیاران خود هر ساله با تحلیل سوالات کنکور سراسری نکات بسیار مفیدب را در اختیار شاگردان خود قرار می دهد. که در کسب رتبه عالی بسیار موثر است.

بهترین انتخاب رشته در شیراز
آموزش مهارت های موفقیت در کنکور سراسری

تمام سهم موفقیت و کسب رتبه عالی در کنکور سراسری را نباید درس خواندن و تلاش در مطالعه اختصاص داد. برای کسب رتبه عالی در کنکور سراسری باید مهارت های ویژه ای بیاموزید. مهارت هایی مانند حل مسئله، مدیریت استرس، مدیریت افکار منفی، مهارت آزمون دادن، مدیریت زمان و هدفگذاری  بسیاری دیگر. مشاور کنکور خوب در شیراز باید بتواند این مهارت ها را به داوطلبان بخوبی آموزش دهد.

مشاور کنکور ایده آل کیست و چه ویژگی هایی دارد؟

بهترین مشاور کنور شیراز

مشاوران کنکور را می توان به دو دسته تقسیم کرد. مشاوران تحصیلی آکادمیک و مشاوران کنکور رتبه برتر ( افرادی که خود رتبه مناسبی در کنکور کسب کرده اند). هر کدام از این دو گروه نقاط ضعف و قوت خود را دارند. و هیچکدام مشاور کنکور ایده آل نیستند. مشاوران کنکور که خود رتبه برتر کنکور بوده اند، فقط می توانند بر اساس تجربیات خود از کنکور سراسری به سایر دانش آموزان مشاوره دهند. که البته تجربه آنها ناقص است و چون فاقد دانش آکادمیک مشاوره تحصیلی هستند نمی توان به مشاوره آنها اعتماد کرد. گروه دوم یعنی مشاوران تحصیلی آکادمیک بر علم و تئوری های مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی آگاهی دارند. ولی این مشاوران تحصیلی فاقد تجربه از کنکور سراسری و مسیر موفقیت کنکور سراسری هستند. و نمی توانند شرایط، مشکلات، ابهامات و سختی های دانش آموزان و داوطلبان کنکور را درک کنند.

هر کدام از این دو گروه نقاط ضعف عمده ای دارند که نمی توان بعنوان بهترین مشاور کنکور در شیراز آنها را انتخاب کرد. بهترین مشاور کنکور و مشاور کنکور ایده آل در شیراز باید نقاط قوت هر دو گروه از مشاوران تحصیلی را داشته باشد. یعنی هم سابقه موفقیت در کنکور سراسری و تجربه کافی در این مسیر را داشته باشد. و هم بطور آکادمیک بر علم مشاوره تحصیلی وبرنامه ریزی آموزشی تسلط داشته باشد.

چه کسی مشاور کنکور ایده آل در شیراز است؟

در بالا ویژگی های مشاور کنکور ایده آل و بهترین مشاور کنکور در شیراز شرح داده شد. همانطور که گفته شده مشاور تحصیلی ایده آل در واقع هم باید در کنکور سراسری موفق و با تجربه باشد و هم در زمینه مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی آموزشی تحصیلات آکادمیک داشته باشد. یکی دیگر از ویژگی های مشاور تحصیلی و کنکور خوب داشتن تجربه زیاد در مشاوره تحصیلی و کار با دانش آموزان مختلف است. حالا سوالی که بوجود می آید این است که مشاور تحصیلی ایده آل در شیراز چه کسی است؟

استاد خادمی با بیش از ۱۲ سال سابقه و تجربه در زمینه مشاور تحصیلی را می توان بهترین مشاور کنکور در شیراز دانست. استاد خادمی بطور آکادمیک بر علم مشاوره تحصیلی اگاهی دارد. و بر اصول روانشناسی آموزشی و تئوری های یادگیری  تسلط کافی را دارد. علاوه بر آن استاد خادمی سابقه موفقیت در مسیر کنکور سراسری را نیز دارد. تسلط بر مباحث کتاب های درسی، توانایی تحلیل و تسلط بالا بر سوالات کنکور نیز از دیگر ویژگی های استاد خادمی در زمینه مشاوره تحصیلی و کنکور است. بنابراین و با توجه به توضیحات بالا می توان گفت استاد خادمی بهترین مشاور تحصیلی و مشاور کنکور ایده ال در شیراز دانست.

راهنمای انتخاب مشاور تحصیلی ایده آل

شاید تصور کنید که داشتن مشاور کنکور برای دانش آموزان و داوطلبان کنکور ضروری نیست. ممکن است برخی از مشاوران تحصیلی که بر اصول مشاوره تحصیلی تسلط ندارند این باور را در شما ایجاد کرده باشند. بهترین مشاور تحصیلی و کنکور در شیراز می تواند سریع ترین مسیر موفقیت در کنکور سراسری و کسب رتبه عالی را به شما نشان دهد. البته نباید فراموش کنیم برخی از مشاوران کنکور در شیراز و سایر نقاط کشور نه تنها تسهیل کنند مسیر موفقیت نیستند. بلکه با افکار و ایده های خود باعث افت تحصیلی داوطلبان کنکور خواهند شد.

مشاور تحصیلی ایده آل برای موفقیت در کنکور سراسری بسیار ضروری است. زیرا به شما آموزش می دهد که چگونه یاد بگیرید! چطور بازده مطالعه بالا تری داشته باشید. و در نهایت در هزینه و زمان شما صرفه جویی می کند. 

در ادامه این مقاله برخی نکات را که در انتخاب مشاور تحصیلی و کنکور ایده آل موثر است را بررسی خواهیم کرد.

راهنمای انتخاب مشاور کنکور (۱)
راهنمای انتخاب مشاور کنکور (۲)

بهترین مشاور کنکور تجربی در شیراز

 

گروه تجربی پرطرفدارترین گروه آزمایشی در کنکور سراسری است. در چند سال اخیر تعداد داوطلبان گروه آزمایشی تجربی بیش از ۶۱۰ هزار نفر بوده است. این یعنی اینکه رقابت بسیار شدیدی در گروه آزمایشی تجربی وجود دارد.

عموم داوطلبان گروه آزمایشی تجربی متقاضی قبولی در رشته های پزشکی،دندان پزشکی و سایر رشته های پیراپزشکی هستند. با توجه به ظرفیت بسیار کم این رشته ها داوطلبان تجربی کار بسیار سخت و پر ریسکی در پیش رو دارند.

طراحان کنکور سراسری به دلیل استقبال داوطلبان از گروه آزمایشی تجربی، هر سال سطح سوالات کنکور سراسری را سخت تر می کنند. با توجه به این شرایط، داوطلب گروه تجربی اصلا فرصت خطا و ریسک ندارد. حجم زیاد دروس و نیز سختی آنها باعث شده که داوطلب تجربی فرصتی برای کارهایی مانند برنامه ریزی، آزمون و خطا برای پیدا کردن روش مطالعه مناسب، روش تست زدن و سای چالش های یک داوطلب کنکور را ندارد.

بهترین مشاور کنکور تجربی دپارتمان مشاوره تحصیلی کنکورینو  در شیراز ، برای موفقیت و کسب رتبه عالی در کنکور سراسری در کنار شما هستند. برای حل مشکلات درسی، برنامه ریزی و روش های حرفه ای تست زنی با مشاوران کنکور تجربی کنکورینو تماس بگیرید و موفقیت خود را در کنکور سراسری تضمین کنید.

مشاور کنکور ریاضی

 

برخی از دانش آموزان و مشاوران تحصیلی در شیراز تصور می کنند که رقابت در گروه آزمایشی ریاضی زیاد نیست. اما برای اینکه بتوانید در رشته ریاضی آینده درخشانی داشته باشید و به فرصت های شغلی مناسب دست پیدا کنید باید در دانشگاه معتبر قبول شوید.

ظرفیت دانشگاه های معتبر گروه آزمایشی ریاضی نسبت به تعداد داوطلبان بسیار کم است. بنابراین داوطلب گروه آزمایشی ریاضی برای اینکه بتواند رتبه مناسبی در کنکور سراسری کسب کند، کار سخت و پر ریسکی پیش رو دارد.

اگر بخواهید بدون تجربه و برنامه ریزی مناسب برای کنکور ریاضی درس بخوانید، کاربادی خطر شکست را بپذیرید. اما بهترین مشاور کنکور در شیراز می تواند مسیر موفقیت شما را در کنکور سراسری هموار کند. 

به دلیل تسلط بالا بهترین مشاور کنکور در شیراز بر دروس گروه ریاضی در حد یک رتبه برتر، می توانید سریع ترین مسیر تسلط بر دروس را یاد بگیرید. مشاوران کنکور ریاضی دپارتمان مشاوره تحصیلی کنکورینو همه آن چیزی را که برای موفقیت و کسب رتبه عالی در رشته ریاضی نیاز خواهید داشت در اختیار شما قرار خواهد داد. مشاور کنکور حرفه ای و باتجربه رشته ریاضی با ارايه بهترین روش ها موفقیت داوطلبان کنکور سراسری در شیراز را تضمین می کند.

مشاور کنکور انسانی در شیراز

 

گروه آزمایشی انسانی در کنکور سراسری را باید چالشی و سخت دانست.  انسانی بعد از تجربی بیشترین تعداد داوطلب را در کنکور سراسری دارد. در چند سال اخیر داوطلبان گروه آزمایشی انسانی به ۳۵۰ هزار نفر رسیده است. پس می توان گفت رقابت در انسانی بسیار شدید است.

اکثر داوطلبان انسانی متقاضی قبولی در حقوق، زیر گروه مدیریت و حسابداری و روانشناسی هستند. با توجه به ظرفیت کم این رشته ها رقابت شدیدی در گروه انسانی وجود دارد. و داوطلبان انسانی باید بدانند فرصتی برای خطا و ریسک ندارند.

یکی از بزرگترین چالش هایی که داوطلبان کنکور انسانی با آن مواجهه هستند، تعداد زیاد دروسی است که باید برای آمادگی برای کنکور سراسری مطالعه کنند. 

مشاور تحصیلی حرفه ای در شیراز با ارايه بهترین روش های یادگیری، انجام برنامه ریزی شخصی سازی شده  و آموزش مهارت های موفقیت داوطلبان را در کنکور سراسری انسانی کسب را تضمین می کند. روش های مطالعه ویژه هر درس، برنامه ریز علمی، آموزش مهارت یادگیری و مهارت حل مسئله از جمله ویژگی های مشاوره بهترین مشاور کنکور انسانی در شیراز است.

 

مشاوره کنکور انسانی در شیراز

بهترین دبیر ریاضی کنکور در شیراز

در جلسات مشاوره تحصیلی با دانش آموزان، همه به یک مشکل بزرگ اشاره می کنند! ریاضی چیکار کنم! می توان گفت ریاضی یکی از سخت ترین دروس کنکور سراسری است. درسی که بسیاری از دانش آموزان در آن ضعف دارند. و البته نمی توان به سوالات این درس به سادگی پاسخ داد. که این نکته در سوالات کنکور سراسری سال ۱۴۰۰ واضح بود. اما چطور می توان ریاضی را به نقطه قوت دانش آموزان تبدیل کرد؟ یکی مشاور تحصیلی خوب و بهترین مشاور کنکور در  شیراز  چه کارهایی باید انجام دهد تا ریاضی به نقطه قوت داوطلبان تبدیل شود؟ زدن درصد بالا در ریاضی چه تاثیری بر رتبه کنکور سراسری دارد؟

به دلیل اینکه داوطلبان کنکور به نمی توانند به خیلی از سوالات ریاضی در کنکور سراسری پاسخ دهند. و میانگین درصد این درس پایین است، بهترین مشاور کنکور در شیراز با تبدیل ریاضی به نفطه قوت داوطلبان کسب رتبه عالی داوطلبان را تضمین خواهد کرد. اگر به آمارهای کنکور سراسری  در ادوار اخیر نگاهی بیندازیم، خواهیم دید ریاضی نقطه ضعف داوطلبان در هر سه گروه آزمایشی تجربی، انسانی و ریاضی است.

سوال مهم، چطور می توان در کنکور درصد بالایی در ریاضی زد؟ در طی ۱۲ سال تجربه مشاوره تحصیلی و کنکور در شیراز و تهران به این نتیجه رسیدم که برای اینکه بتوانید در درس ریاضی درصد بالایی بزنید به چیزی نیاز دارید که من اسم آنرا جعبه ابزار آموزشی میذارم! یکی از ابزارهای این جعبه ابزار آموزشی داشتن بهترین دبیر ریاضی برای آموزش این درس سخت است. اما بهترین دبیر ریاضی در شیراز چه کسی است؟

دکتر بهزادی بهترین دبیر ریاضی در شیراز

دانش آموزان در دپارتمان کنکورینو شانس این را دارند که در کنار داشتن بهترین مشاور کنکور در شیراز، می توانند از آموزش های بهترین دبیر ریاضی شیراز نیز استفاده کنند. دکتری بهزادی فارغ التحصیل دکتری ریاضی از دانشگاه شیراز است. که چند سال هم سایقه تدریس در دانشگاه هامبورگ آلمان را نیز داشته است. دکتر بهزادی استاد دانشگاه شیراز و نیز بهترین دبیر ریاضی در مدارس نمونه شیراز بوده است.

بهترین مشاور کنکور شیراز
جعبه ابزار آموزشی بهترین مشاور کنکور شیراز

در جعبه ابزار بهترین مشاور کنکور در شیراز، روش های جدید و به روز آموزش و یادگیری ریاضی وجود دارد. روش هایی که هر دانش آموزی با هر سطح علمی در درس ریاضی می تواند با استفاده از آن درصد بالا در این درس بزند. روش های یادگیری بهترین مشاور کنکور شیراز یعنی استاد خادمی  در درس ریاضی هر دانش آموزی را می تواند به بالاترین درصدها در درس ریاضی کنکور سراسری برساند.

تماس با بهترین مشاور کنکور شیراز

برای تماس با بهترین مشاور کنکور در شیراز و داشتن یک جلسه مشاوره تحصیلی در پیام رسان واتساپ به پشتیبان های کنکور دپارتمان مشاوره تحصیلی کنکورینو پیام دهید. پشتیبان های کنکورینو در کمتر از ۳۰ دقیقه به پیام شما پاسخ خواند داد. و یا با شماره تماس09301184031تماس بگیرید .

سوالات متداول

موفقیت در کنکور سراسری به عوامل متعدد بستگی دارد. تسلط بر دروس، ساعت مطالعه مناسب، شرکت در ازمون های آزمایشی، یادگیری مهارت های لازم مانند مهارت یادگیری از جمله این عوامل است. برای موفقیت در کنکور سراسری وجود مشاور تحصیلی با تجربه ضروری است.

تاثیر معدل امتحانات نهایی در کنکور سراسری سال ۱۴۰۱ تاثیر مثبت دارد. البته با توجه به تغییرات کنکور سراسری در سال ۱۴۰۲ تاثیر معدل به صورت قطعی است.

برای شرکت در آزمون های آزمایشی نباید عجله کنید. ابتدا باید شرایط علمی و هدفگذاری که دارید بررسی کنید. و با توجه به شرایط تحصیلی و البته مشورت با مشاور تحصیلی در آزمون های آزمایشی شرکت کنید.

امتیاز دانش آموزان
4.5/5
9 دیدگاه
مهسا

سلام. چطور میشه با آقای خادمی واسه کنکور ۱۴۰۲ مشاوره گرفت؟

سلام. فقط کافیه تو واتساپ به پشتیانهای کنکور پیام بدین. خیلی سریع بهت جواب میدن و جلسه مشاوره کنکور واست هماهنگ میکنم.

آرشام

چطور میتونم تو آزمون آزمایشی که شرکت میکنم پیشرفت کنم؟

اگر میخواهید در آزمون های آزمایشی پیشرفت کنید، یکی از بهترین معلم‌های شما، اشتباهات خود شماست. برای پیشرفت بعد از هر آزمون اپل سراغ سوالاتی ساده ای بروید که به آنها پاسخ اشتباه داده آید.آن‌ها را فورا و پس از آزمون یاد بگیرید و یادگیری ناقص خودتان را به یادگیری کامل تبدیل کنید. برای پیشرفت درسی و موفقیت در آزمون ها میتونید در کلاس های تحلیل آزمون ما شرکت کنید.

هانیه

با برنامه ریزی روزانه و هفتگی میتونم تو کنکور تجربی موفق باشم و پزشکی قبول بشم؟

بله، داشتن برنامه ریزی روزانه و هفتگی بر اساس اصول روانشناسی آموزشی می‌تونه باعث بشه که براحتی و در کمترین زمان ممکن در رشته پزشکی قبول بشید.

سارا

واسه مطالعه دروس کنکور چطور باید برنامه ریزی کنم؟

یکی از بهترین روش هایی که میتونید در برنامه ریزی درسی استفاده کنید، برنامه ریزی به روش نردبان معکوس هست. برای اینکار ابتدا باید هدف‌گذاری کنید و بعد بر اساس زمانی که دارید دروس اولویت بندی کنید. ابتدا بصورت ماهانه و سپس هفتگی و روزانه برنامه ریزی کنید.

حسین

مهم ترین نکات برنامه ریزی کنکور انسانی چیه؟

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

Verified by MonsterInsights