مشاوره حضوری/ تلفنی/ آنلاین در شیراز
(با استاد خادمی)
تماس تلفنی هر
روز 9 الی 13 و 16 الی 20
ارسال پیام 24 ساعته در اپلیکشن واتساپ / تلگرام / sms
شماره تماس:
مشاوره تحصیلی و کنکور سراسری در شیراز، بصورت حضوری و آنلاین انجام می شود.
بهترین معلم ریاضی در شیراز
دکتر بهزادی بهترین معلم ریاضی در شیراز | آموزش تخصصی ریاضی کنکور، تیزهوشان، المپیاد ریاضی و کامپیوتر توسط دکتر رضا بهزادی بهترین معلم ریاضی در شیراز
یکی از بزرگترین چالش هایی که دانش آموزان رشته های تجربی، ریاضی و فیزیک، علوم انسانی،هنر و گروه فنی حرفه ای باید در آن موفق شوند! یادگیری و تسلط در درس ریاضیات است. در واقع ریاضی تنها درس مشترک در میان همه رشته های تحصیلی است. و دانش آموزان از اولین سال های تحصیل خود به یادگیری آن می پردازند. با توجه به تغییرات گسترده ای که در شیوه پذیرش دانشگاه های سراسری بوجود آمده است، اهمیت یادگیری و تسلط بر ریاضیات در تمامی مقاطع تحصیلی افزایش یافته است.
با توجه به اهمیت بسیار بالای ریاضیات در رشته های مختلف تحصیلی همواره خلا یک معل ریاضی حرفه ای و کاردان در شیراز احساس می شد. در ادامه شما را با یکی از بهترین معلم های ریاضی ایران و شیراز آشنا خواهیم کرد.
دکتر رضا بهزادی، بهترین معلم ریاضی در شیراز
گفتاری از استاد خادمی (مشاور تحصیلی )
فکر می کنم با اوضاع و احوال کنونی که هر محاسبه ای از هر نوع با زدن یک دکمه توسط نرم افزارهای متنوع انجام می شود! صحبت از اینکه مطالعه ریاضیات از ملزومات زندگی روزمره است، کمی ساده انگارانه باشد!دیگر آن روزها سپری شده است که به بچه های می گفتیم، حتی اگر وارد تجارت هم شوید باز برای رسیدگی به حساب هایتان باید ریاضیات را بدانید. می گویند تمام این کارها توسط نرم افزارهایی انجام می شود که به سادگی در دسترس همگان است.
پس، به راستی چرا ریاضیات می خوانیم؟
هدف اساسی و اصلی از آموزش عمومی ریاضیات، آموختن شیوه تفکر و استدلال به دانش آموزان است.اگر به این هدف توجه کنیم بقیه کارها ساده تر است. نمی توانیم بچه ها را سر کلاس بنشانیم و بگوییم :خب، قرار است فکر کنیم و فکر کردن را یاد بگیریم! فکر کردن نیاز به ابزار و بهانه دارد. حال گستره و تعداد این ابزارها و بهانه ها می تواند بسیار وسیع باشد. ریاضیات یکی از مهم ترین ابزارهایی است که این بهانه را راهم می کند. و در عین حال زمینه ساز پدید آمدن یک ذهن آماده برای ورود به رشته های مختلف دانشگاهی است.
- کارشناسی ریاضی از دانشگاه فردوسی مشهد (1386 تا 1390)
- کارشناسی ارشد ریاضی از دانشگاه فردوسی مشهد (1390 تا 1392)
- دکتری ریاضی از دانشگاه شیراز (1392 تا 1397)
- 9 سال تدریس در دانشگاه شیراز
- 4 سال تدریس در دانشگاه فردوسی مشهد
- 2 سال تدریس در مدرسه بقیه الله دوره اول دبیرستان بقیه الله
- 2 سال تدریس در مدرسه بقیه الله دوره دوم
- 5 سال تدریس ریاضیات المپیاد ریاضی
- 4 تدریس و برگزاری دوره ریاضیات ویژه المپیاد کامپیوتر و نجوم
- 4 سال تدریس ویژه مدارس تیزهوشان ( دستغیب 1،دستغیب 2 و علامه حلی تهران)
- 2 سال تدریس به دانش آموزان مدارس نمونه دولتی شیراز ( توحید و غزال)
- رتبه ممتاز دوره کارشناسی بخش ریاضی دانشگاه فردوسی مشهد
- ورود به دوره کارشناسی ارشد با سهمیه استعداد درخشان
- رتبه ممتاز دوره کارشناسی ارشد بخش ریاضی دانشگاه فردوسی مشهد
- ورود به دوره دکتری دانشگاه شیراز با سهمیه استعداد درخشان
- رتبه اول دوره دکتری بخش ریاضی دانشگاه شیراز
- اولین فارغ التحصیل جبرخطی عددی دانشگاه شیراز
- گرفتن بورسیه 7 ماهه تحقیقاتی ریاضی در آلمان از وزارت علوم
- عضو بنیاد ملی نخبگان
مشاوره تحصیلی
مشاوره و برنامه ریزی کنکور سراسری، تیزهوشان و کارشناسی ارشدروش تدریس ریاضات دکتر بهزادی
ریاضیات و مسايل آن مانند کوهنوردی است.اگر راه صحیح بالا رفتن از کوه را بدانیم،مسلما نتیجه کار بسیار لذت بخش خواهد بود. اما اگر همواره با فاصله ای غیر قابل درک به قله بنگریم و از عظمت آن بهراسیم! هیچگاه از کوه پیمایی لذتی نخواهیم برد. تدریس ریاضی به روش دکتر بهزادی به دو شیوه تدریس مفهومی و تدریس نکته وار تقسیم می شود.
تدریس مفهومی
در چند سال اخیر سوالات درس ریاضی در کنکور سراسری و آزمون های مختلف مانند تیزهوشان و نمونه دولتی به شکل مفهومی طرح شده اند. یعنی با حفظ کردن چند نکته و یا فرمول ساده نمی توان به آنها پاسخ داد. دبیرانی که به شیوه مفهومی تدریس می کنند، در واقع به عمق مطلب اشاره کرده و هر مبحث را از پایه و بنیان آغاز! و در کمار آن با آوردن مثال های متعدد، باعث می شوند تا مفهوم در ذهن،بسیار روشن جاگیرد. البته یکی از بهترین تکنیک های معلم ریاضی حرفه ای تنظیم سرعت تدریس با سرعت یادگیری دانش آموزان است که سالهاست دکتر بهزادی از این روش در شیراز استفاده می کند. همچنین دکتر بهزادی در تدریس مفهومی خود، تست و نکات کاربردی تستی نیز آموزش می دهند.
تدریس نکته وار
در این روش مطالب با استفاده از فرمول ها و نکته ها آموزش داده می شود. با استفاده از این روش تدریس مطالب درسی زود تمام می شود. و می توان از فرصت باقیمانده برای بررسی و کار روی تست ها استفاده کرد. این روش برای دانش آموزان و داوطلبان کنکور که سطح متوسطی دارند،مناسب نیست. زیرا مشکل اصلی این دسته از دانش آموزان، بلد نبودن مفاهیم دروس است. ولی برای دانش آموزان قوی که مطالب درسی را بخوبی می دانند،می تواند روش مناسبی باد.